3000

wtorek, 5 sierpnia 2014

Jak rysować usta ?

 
Dzisiaj pokażę jak rysować usta ;D   mam swój sposób , którym się kieruję - może i wam pomoże ;)

 
przepraszam , że zdj nie w tą stronę ;)

                                                         Rysujemy kontur ust

 
Poprawiamy kontur i przyciemniamy miejsca , do których
nie dostaje się światło
w tym przypadku linia znajdująca się pomiędzy wargami i kąty ust
powinny być przyciemnione
 
Żeby nasze usta wyszły naturalnie robimy "zmarszczki"
u mnie te zmarszczki nie wyszły naturalnie bo
powinny być cienkie - a ja zrobiłam to specjalnie
flamastrem , żeby było
dobrze widać na zdjęciu
.......
Ołówkiem wyjdzie to prześlicznie , jeszcze jak dobrze wycieniujecie to
cud miód malina
 
;)
 
Ale od razu mówię jestem pewna , że ktoś myśli , że mi to tak łatwo powiedzieć
ale powiem wam szczerze , że sama długo ćwiczyłam
gdybyście nie mogli "złapać" konturu ust , żeby był ładny
przekalkujcie kilka razy moje usta i to wam pomorze :)
 
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz